Podjetje Zavas, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo in si prizadeva zagotoviti učinkovit sistem za obravnavo pritožb. V primeru težav se lahko kupec obrne na pooblaščeno osebo podjetja telefonsko ali prek elektronske pošte, pritožbo pa lahko pošlje tudi pisno na sedež podjetja: Zavas, d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin. Vse prejete pritožbe se obravnavajo zaupno.
Podjetje bo najkasneje v petih delovnih dneh potrdilo prejem pritožbe, kupca obvestilo o predvidenem času obravnave ter ga sproti seznanjalo s potekom postopka.
Zavas, d.o.o., se zaveda, da lahko sodno reševanje sporov predstavlja nesorazmerje med vrednostjo zahtevka in stroški postopka, zato si prizadeva vse morebitne spore rešiti sporazumno.
Ti pogoji se urejajo in razlagajo skladno z zakonodajo Republike Slovenije. Za morebitne spore v zvezi s temi pogoji je krajevno pristojno sodišče po sedežu družbe, razen če gre za spor iz potrošniškega pogodbenega razmerja, pri katerem je za sojenje pristojno sodišče, na območju katerega ima potrošnik stalno oziroma začasno prebivališče.
Potrošnik ima možnost uveljavljati svoje zahtevke tudi preko spletne platfome Evropske Komisije, ki je na voljo na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL .